- באתר זה המידע שלך מאובטח
פרטנרים
לכל שאלה ניתן ליצור קשר
ניווט באתר
עמוד בית » שאלות ותשובות
נציגינו עומדים לרשותכם בכל שאלה או בעיה:
באמצעות מוקד שירות הלקוחות 0537175039
באמצעות מוקד ווטסאפ- 0537175039
באמצעות דואר אלקטרוני לכתובת :pinilili.box@gmail.com
תוך ציון פרטי הלקוח, ואנו נחזור אליך בהקדם
כדי לצפות ולהתרשם מן המוצרים אין כל צורך בהרשמה.
הרשמה לאתר תידרש בעת ביצוע הרכישה, יש לציין אי מייל וסיסמא אשר ישמשו כאמצעי הזיהוי שלך בעתיד, ומבטיחים את סודיות הפרטים.
כמו כן כתובת האי מייל והסיסמא ישמשו אותך בעתיד לבדיקת סטטוס ההזמנות ולרכישת מוצרים נוספים
כן כמובן! יש לנו תקן PCI (פרטי כרטיס האשראי לא נשמרים בשרתי החברה)
בנוסף, בפרטי הלקוח מוצפנת בטכנולוגיית SSL
כמובן. ניתן לרכוש מספר מוצרים ע"י הוספת המוצרים להזמנה, דמי המשלוח אשר יחוייבו יהיו פעם אחת עבור כל המוצרים בהזמנה כגבוה מבינהם
ככל המוצרים נשלחים בדואר חבילות רשום באמצעות דואר ישראל (אלא אם כן צויין אחרת בדף המכירה של המוצר).
לאחר שליחת המוצר נשלחת ללקוח הודעת טקסט לטלפון הנייד אשר מציינת את מספר החבילה ומועד המשלוח.
בכל מקרה תקבל לתיבת הדואר שלך ספר הודעה אודות הגעת החבילה לסניף הדואר הקרוב למקום מגוריך.
משך האחריות לכל מוצר מצויין בדף המכירה של המוצרים תחת הלשונית של 'מידע כללי'.
חשבונית הקנייה או תעודת המשלוח הנשלחת יחד עם המוצר מהווה תעודת אחריות, אך גם במידה ואין ברשותך את החשבונית או תעודת המשלוח פרטיך שמורים במערכת הממוחשבת וניתן לזהות את הזמנתך ע"י שמך או מספר תעודת הזהות שלך.
יצויין כי אין אתר מתקן לתו נכה לרכב וחברת שיווק בעידן הדיגיטל אחראית לנזק שיגרם למוצר כתוצאה משימוש לא נכון או נזק מכוון של הלקוח.
זמן האספקה מצויין בדף המכירה של כל מוצר.
מספר ימי העסקים נספרים החל מיום חיוב כרטיס האשראי.
לאחר חיוב הזמנתך ומשלוח המוצר באמצעות דואר ישראל תישלח אליך הודעת טקסט לטפון הסלולרי תוך ציון מספר החבילה ומועד המשלוח.
על מנת לחסוך בזמן מומלץ לבדוק את סטטוס המשלוח באתר דואר ישראל בקישור:
http://www.israelpost.co.il/itemtrace.nsf/mainsearch?openform
כל שעליך לעשות הוא להקליד את מספר הברקוד כפי שנמסר לך בהודעת הטקסט ולבדוק את סטטוס המשלוח
הדרך הקלה והמהירה ביותר היא תשלום באמצעות כחשבון פייפאל במידה ויש ברשותך. במידה ואין ברשותך ניתן לבצע העברה בנקאית ולצרף אסמכתא, תוכל/י לשלוח אלינו שיק ע"ש שיווק בעידן הדיגיטל (רצוי לציין למוטב בלבד), תוך צירוף פרטי המוצר, פרטי הלקוח וכתובת למשלוח.
תוך 3 ימי עסקים מיום פירעון השיק ע"י שיווק בעידן הדיגיטל ישלח אליך המוצר.
רצוי ליצור קשר עם מוקד שירות הלקוחות לפני משלוח השיק 0537175039 .
לרוב המוצרים מצורפות הוראות הפעלה ברורות בעברית.
במידה ומכל סיבה שהיא הנך מתקשה בתפעול המוצר או שההוראות אינן ברורות לך ניתן לפנות למוקד השירות של שיווק בעידן הדיגיטל בטלפון 0537175039 ונציג טכני יסייע לך טלפונית.
אנו ממליצים שהמוצר יהיה ברשותך בעת הפניה אלינו על מנת שנוכל לסייע לך תוך כדי השימוש במוצר.
ראשית ניתן ליצור קשר עם מחלקת שירות הלקוחות בטלפון 0537175039 או לשלוח מייל לכתובת:box.clipon@gmail.com
במידה וקיבלת הודעת טקסט (SMS) לטלפון הסלולרי שלך ניתן להיכנס לאתר דואר ישראל בקישור הבא:http://www.israelpost.co.il/itemtrace.nsf/mainsearch?openform ולבדוק את סטטוס המשלוח.
במידה ובאתר הדואר מצויין כי החבילה הגיע לסניף הדואר שלך ניתן פשוט לגשת לסניף עם מספר החבילה ולאסוף את המוצר.
שירות "נקודות איסוף הקרוב לביתך" פועל כך שבעת סיום הרכישה הינכם בוחרים בנקודה אשר תרצו, ואנחנו נשלח אל נקודה זו. רק לאחר ביצוע התשלום ואישור התשלום (כגון העברה בנקאית).
לאחר סיום תהליך הרכישה החבילה תשלח לנקודת האיסוף הנבחרת. בהגעת החבילה למקום, תקבלו מסרון עם קוד ומידע עבור החבילה, כך שתוכלו לאסוף במקום הנבחר על ידיכם.
לאחר הגעת החבילה למקום, החבילה תשאר במקום במשך 48 שעות, ולאחר מכן באם לא נאספה החבילה, היא תשלח אלינו בחזרה.
אם החבילה חוזרת אלינו הנמען ייצטרך לשלם שוב דמי משלוח כדי לקבל את החבילה.
בלחיצה כאן תורידו את טבלת הישובים בהם פועלת חברת UPS